Du besøker nå de gamle nettsidene våre. Se våre nye sider her.

Fullmakt til å pådra staten plikter for investeringsprosjekt Stortinget samtykker i at Samferdselsdepartementet i 2019 kan.

Forslaget ble vedtatt 20. juni 2019 19:58

Medium_59188f54e1a4771762cb915a3c0adcd3 Medium_a141f04407e40164068cc16f570d809d Medium_364a16a079e08496a18097c03af8d177 Medium_44d3792bbf4e251f74ba35a5c43fe979 Medium_5fc0e81a20ea71bde9b6252cb47fa8b3 Medium_7da7f9f6286d579fc2c47d0588c2989d Medium_e0c367c8547faeaf1a761be938a68dcc Medium_218950e7a78ccd36ed619a867eda66e6

enstemmig vedtatt

Medium_6e29b5725c792b979baba826b024ee7b Medium_9626285b816fb251aba72c2dceff27d5

ikke til stede

Råtekst fra Stortinget

Fullmakt til å pådra staten plikter for investeringsprosjekt

Stortinget samtykker i at Samferdselsdepartementet i 2019 kan:

  • 1.

    Starte opp desse investeringsprosjekta:

    innanfor ei kostnadsramme på:

    E39 Betna–Vinjeøra–Stormyra

    2 460 mill. kroner

    Rv. 706 Nydalsbrua med tilknytingar

    1 380 mill. kroner

    IC Vestfoldbana: Drammen–Kobbervikdalen

    14 645 mill. kroner

    IC Vestfoldbana: Nykirke–Barkåker

    7 576 mill. kroner

  • 2.

    Gjennomføre dette tidlegare godkjende investeringsprosjektet:

    innanfor ei endra kostnadsramme på:

    E6 Tømmernes-, Forså-, Fagernes-, Larsberg-, Skardal- og Isfjelltunnelane

    765 mill. kroner

Fullmaktene over om å forplikte staten i desse investeringsprosjekta gjeld òg forpliktingar som blir inngåtte i seinare budsjettår, innanfor kostnadsramma for det einskilde prosjekt. Samferdselsdepartementet får fullmakt til å prisjustere kostnadsramma seinare år.